Heb je een redelijk goed lopende IRC/chat gerelateerde website (>100 bezoekers per dag) en wil je frontpage links uitwisselen, laat het dan hier weten!
_________________ STING / Thomas
BorgIRC Chat Community
irc.borgirc.net
chaterz
Onderwerp: Re: Wordt ook linkpartner! Geplaatst: 06 feb 2008 - 18:40
Thomas schreef:
Heb je een redelijk goed lopende IRC/chat gerelateerde website (>100 bezoekers per dag) en wil je frontpage links uitwisselen, laat het dan hier weten!
Dat zou ik opzich wel willen,
chaterz
Onderwerp: Betreft linkpartner Geplaatst: 12 feb 2008 - 21:45
hoi thomas kan je toevallig even contact met mij opnemen via e-mail: christian@chaterz.nl
mvg. christian
postje
Onderwerp: hoi Geplaatst: 31 dec 2008 - 03:56
de chatkanalen van www.de-chat.be beginnen goed te lopen en er komen tamelijk veel mensen langs daar ook via mirc en borgirc om die pagina's links uit te wisselen moet je zijn bij cybergod@de-chat.be of zijn ander e-mail cybergod6@gmail.com dit laatste is het meestgebruikte
Neoman
Onderwerp: Plaatsen van download-link op mijn website Geplaatst: 08 apr 2009 - 17:44
Hoi Thomas,
ik wilde vragen aan jou of dat ik een download-link op mijn website mag plaatsen zodat de mensen die op mijn chat willen komen via borgirc
eenvoudig een link kunnen aanklikken .
gr,
vrijgezelle
Onderwerp: Re: Wordt ook linkpartner! Geplaatst: 08 feb 2010 - 19:41
Thomas schreef:
help
heb deze site gedowload
nu zit in op www.chatpret va hacos wil de iconen ook hebben hoe doe ik dit